Skip to main content

Polityka prywatności programu myKiK

Polityka prywatności programu myKiK

Spółka KiK zbiera dane osobowe w związku z obsługą sklepu internetowego pod adresem www.kik.pl oraz obsługą programu karty stałego klienta (myKiK) i/lub informacje na Państwa temat (dalej:  „Dane osobowe”). Spółka KiK zobowiązuje się do starannego obchodzenia się z danymi osobowymi i ich najlepszej możliwej ochrony.

Spółka KiK obchodzi się z należytą starannością z Państwa danymi osobowymi i zbiera, wykorzystuje i usuwa je zgodnie z ustawami i przepisami prawa.

Niniejsza polityka prywatności programu myKiK może ulec zmianie w przypadku wprowadzenia nowych rozwiązań. Aktualną politykę prywatności znajdą Państwo pod adresem firma.kik.pl/ochrona-danych-mykik. W przypadku zmiany polityki prywatności, spółka KiK poinformuje o tym na swojej stronie internetowej lub mailowo.

Dążymy do tego, aby nasz serwis był przejrzysty, spersonalizowany i niezawodny. Dlatego poniżej wskazujemy, jakie dane osobowe zbiera KiK, w jakim celu je wykorzystuje i jak można korzystać ze swoich praw w odniesieniu do tych danych osobowych.

Opisujemy to możliwie dokładnie w niniejszej polityce prywatności programu myKiK (dalej: „Polityka prywatności”).

Poniższa Polityka prywatności stanowi również wykonanie obowiązku informacyjnego zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (dalej: „RODO”).


Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest

KiK Textil Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Legnicka 21A

53-671 Wrocław

(dalej: „spółka KiK”)
 

Tel.: 0048 71 377 44 00

e-mail: kontakt@kik.pl

lub poprzez firma.kik.pl/kontakt
 

Można zwrócić się również do naszego inspektora ochrony danych:

Magdalena Tyrakowska-Szymczak

odo@kik.pl

Wskazana wyżej spółka (KiK Textil Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) jest odpowiedzialna za przetwarzanie wszystkich danych osobowych naszych (potencjalnych) klientów, odwiedzających i użytkowników naszych sklepów, stron internetowych i innych usług, jak aplikacja KiK (dalej: „Aplikacja KiK”).


Jakie dane osobowe przetwarza spółka KiK?

Aby założyć konto internetowe i/lub zgłosić się do programu kart lojalnościowych, spółka KiK potrzebuje poniższe dane (osobowe), aby ukończyć proces rejestracji:

- imię

- nazwisko

- płeć (opcjonalnie)

- dane adresowe

- data urodzenia (opcjonalnie; aby wysłać prezent urodzinowy – jeżeli wyrazili Państwo zgodę).

- aktywny adres mailowy

- ogólne informacje dotyczące zakupu (jak: artykuł, kwota, miejscowość, metoda, data, godzina)

 

Podczas korzystania z usług online zbieramy poniższe ogólne informacje:

- Państwa adres IP

- dane z zapisanych plików cookie (jeśli wyrazili Państwo zgodę)

- używana przeglądarka

- czas i sposób (klikane linki) korzystania z naszej oferty online

- strona, za pośrednictwem której dotarli Państwo na naszą stronę internetową, oraz strona, na którą zostaną Państwo później przekierowani

   oraz wyświetlane na niej reklamy

- dane dot. transakcji online z KiK

Spółka KiK może pozyskiwać opcjonalnie następujące informacje:

- zwrot grzecznościowy (aby zwracać się do Państwa w odpowiedniej formie, którą podali Państwo przy rejestracji)

- numer telefonu stacjonarnego

- numer telefonu komórkowego

Spółka KiK może oprócz tego rejestrować również inne informację (które można zakwalifikować jako dane osobowe), które nam Państwo udostępnią podczas nawiązywania z nami kontaktu, np. w ramach przesyłanych zapytań lub skarg.

Kiedy dokonują Państwo zakupów w jednym z naszych sklepów stacjonarnych, możliwe jest, że zbieramy Państwa dane osobowe. Może to nastąpić na różne sposoby. Przykładowo, jeśli w sklepie stacjonarnym będą mieli Państwo do nas pytania lub złożą Państwo skargę, co będzie wymagało kontaktu z Państwem w terminie późniejszym. Może się również zdarzyć, że będziemy zbierać dane podczas akcji specjalnych, takich jak konkursy czy ankiety satysfakcji klienta, aby Państwa poinformować o przebiegu akcji lub inicjatywy. Zwracamy uwagę, że w takim przypadku nie przetwarzamy danych bez Państwa zgody. 
 

W jakich celach i na jakiej podstawie spółka KiK zbiera i przetwarza dane osobowe?

Spółka KiK zbiera i przetwarza dane osobowe w następujących celach:

1.             Realizacja zamówień produktów i usług złożonych w sklepie internetowym, sklepie stacjonarnym lub poprzez aplikację KiK oraz zakładanie i obsługa (osobistego) konta KiK (dalej: „Konto KiK”) danej osoby  - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

2.             Przesyłanie ofert, wiadomości i akcji reklamowych mailowo, w aplikacji KiK i pocztą  - art. 6 ust. 1 lit. a) lub f) RODO.

3.             Realizacja Programu Kart Lojalnościowych KiK - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

4.             Analizy w zakresie ulepszenia procesów, rozwoju produktu i serwisu oraz badania rynku - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

5.             Przetwarzanie danych osobowych podczas korzystania z aplikacji MyKiK - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

6.             Rozpatrywanie skarg i wniosków o udzielenie informacji - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

7.             W celach określonych każdorazowo w wyrażonej zgodzie na przetwarzanie danych osobowych - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
 

1.  Realizacja zamówień produktów i usług złożonych w sklepie internetowym, sklepie stacjonarnym lub poprzez aplikację KiK, zakładanie i obsługa konta KiK

Spółka KiK przechowuje dane osobowe w przypadku komunikacji Państwa z nami, np. podczas korzystania ze sklepu internetowego, aplikacji KiK, zamawiania produktów lub usług, zwrotu produktów bez paragonu lub zakładania i obsługi konta KiK. Spółka KiK przetwarza dane z różnych form komunikacji łącznie, o ile te dane są spójne.


Konto KiK

Aby korzystać w pełnym zakresie ze wszystkich usług i funkcji oferowanych przez spółkę KiK za pośrednictwem sklepu internetowego KiK i aplikacji KiK, należy założyć konto osobiste KiK. Przy zakładaniu konta KiK, będą musieli Państwo podać dane osobowe określone w stosownym formularzu.
 

Konto KiK bez uczestnictwa w programie lojalnościowym

W każdej chwili mogą Państwo zmienić podane dane osobowe. Udostępnione informacje umożliwiają nam lepsze dostosowanie naszych usług i ciągłe ich ulepszanie. Oprócz celów opisanych w niniejszej polityce prywatności, wykorzystujemy udostępnione dane osobowe do założenia konta KiK i zaoferowania odpowiednich funkcjonalności, np. zawartość Państwa cyfrowego koszyka i ostatnio przeglądane produkty. Konto KiK można usunąć w każdej chwili. W przypadku usunięcia konta i braku innego prawnego powodu do przetwarzania danych, Państwa dane nie są dalej przechowywane. Zanonimizowane dane mogą być przechowywane (np. aby ująć w statystyce, że klienci, którzy kupili dany produkt, byli zainteresowani również innymi artykułami).

Przetwarzanie danych osobowych w celu założenia konta KiK jest konieczne, aby zrealizować umowę zawartą między Państwem a spółką KiK (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). Potrzebujemy Państwa danych w celu realizacji umowy sprzedaży, jeśli zamówiony przez Państwo towar będzie do Państwa wysyłany oraz w celu kontaktu z Państwem.
 

Konto KiK z uczestnictwem w programie lojalnościowym KiK

Aby zarejestrować się w sklepie internetowym lub w aplikacji, należy posiadać konto KiK. W sklepie stacjonarnym mogą się Państwo zarejestrować do myKiK również wtedy, gdy nie posiadają Państwo konta internetowego KiK.  Rejestrując się w Programie Kart Lojalnościowych KiK mogą Państwo skorzystać z istniejącego konta KiK lub, jeśli nie posiadają Państwo jeszcze konta, utworzyć nowe konto KiK podczas rejestracji.

Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest realizacja zawartej z Państwem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). Przetwarzanie danych osobowych w ramach programu myKiK jest konieczne dla realizacji umowy, zawartej między Państwem a spółką KiK. Umożliwia to zaoferowanie Państwu korzyści wynikających z programu myKiK i przedstawienie Państwu najlepszej indywidualnej oferty.
 

2. Przesyłanie ofert, nowości i informacji o akcjach promocyjnych

a) mailowo oraz poprzez aplikację

Państwa adres mailowy będzie wykorzystywany do przesyłania newslettera z aktualną ofertą, akcjami specjalnymi i informacjami o (nowych) produktach i usługach. Będą Państwo otrzymywać również reklamę w następującym zakresie: odzież damska, męska i dziecięca; bielizna damska, męska i dziecięca; dodatki damskie, męskie i dziecięce; walizki i torby, AGD, tekstylia domowe; meble; artykuły dekoracyjne, oświetlenie; artykuły sportowe; artykuły rzemieślnicze i budowlane; akcesoria rowerowe i samochodowe; sprzęt rekreacyjny; elektronika użytkowa; media tv, filmowe i muzyczne; artykuły dla zwierząt domowych, artykuły podróżnicze, piśmiennicze, zabawki, artykuły biurowe, pasmanteryjne, spożywcze, kosmetyczne i drogeryjne oraz konkursy z nagrodami. Podstawą otrzymania reklamy jest uprzednia zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a), udzielona podczas rejestracji do programu myKiK.

W przypadku zainstalowania aplikacji myKiK i udzielenia odpowiedniej zgody, można otrzymywać od spółki KiK powiadomienia push z aktualnymi ofertami, akcjami specjalnymi i informacjami, np. na temat (nowych) produktów i usług. Opcję otrzymywania powiadomień push można wyłączyć w ustawieniach w telefonie. Podstawą prawną tego przetwarzania jest zgoda zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

b) pocztą

Spółka KiK może przesyłać oferty, specjalne akcje reklamowe i informacje o (nowych) produktach i usługach również za pośrednictwem poczty.

 Do celów marketingu bezpośredniego przetwarzamy Państwa dane osobowe, aby móc przesyłać Państwu pocztą oferty marketingu bezpośredniego (z wyjątkiem marketingu bezpośredniego drogą mailową) w zakresie podobnych towarów i usług i informować Państwa w ten sposób na bieżąco o naszym asortymencie.

Podstawą prawną przetwarzania danych w tym zakresie jest nasz uzasadniony interes, jakim jest informowanie Państwa o naszych aktualnych ofertach, imprezach i konkursach z nagrodami (art. 6 I lit. b) i f) RODO).

Jeśli Państwa dane osobowe przetwarzane są do celów marketingu bezpośredniego prowadzonego za pośrednictwem poczty, mogą Państwo sprzeciwić się przetwarzania Państwa danych osobowych w tym celu. Jeśli wyrażą Państwo taki sprzeciw, nie wpłynie on na Państwa uczestnictwo w programie myKiK.

Jeśli nie chcą Państwo otrzymywać ofert, mogą Państwo wyrejestrować się, kontaktując się z obsługą klienta KiK lub ewentualnie za pomocą opcji wypisania się otrzymanej drogą mailową.
 

3. Wdrożenie programu myKiK

Spółka KiK oferuje uczestnikom programu myKiK dodatkowe korzyści.

Jeśli chcą Państwo skorzystać z programu myKiK, muszą Państwo dokonać rejestracji. Po zakończeniu procesu rejestracji i otrzymaniu kart(y) myKiK mogą Państwo, używając karty podczas zakupów przy kasie lub w sklepie internetowym skorzystać z ogólnych ofert, opisanych w Ogólnych warunkach uczestnictwa w myKiK. Mogą Państwo również zebrać określoną liczbę zakupów (5 zakupów, patrz warunki), na które otrzymają Państwo bon rabatowy w wysokości 20%. Mogą Państwo otrzymać również inne korzyści, np. niespodziankę z okazji urodzin lub też inne oferty, powiązane w miarę możliwości z danymi warunkami.

Przy rejestracji do myKiK poprzez sklep internetowy lub w aplikacji KiK, wymagane jest konto KiK. Spółka KiK korzysta z Państwa danych dot. zakupów i zachowania w sieci i na podstawie tych danych może przesyłać Państwu spersonalizowane newslettery i informować o produktach i usługach, które KiK wybrał specjalnie dla Państwa.

Podstawą prawną tego przetwarzania jest zgoda zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
 

4. Analizy do celów ulepszania procesów, rozwoju produktów/usług oraz badania rynku

Spółka KiK dokłada starań, aby oferować strony internetowe, aplikacje i usługi najwyższej jakości i dopasować swoją ofertę i usługi do potrzeb i życzeń klientów i odwiedzających. W tym celu konieczne KiK prawdzi badania statystyczne, aby ewentualnie dokonać przystosowań. Do celów badań statystycznych KiK wykorzystuje w miarę możliwości zanonimizowane dane klientów. Wyniki badań przekazywane są w formie zagregowanej i nie pozwalają zidentyfikować poszczególnych klientów. Podstawą takiej formy przetwarzania jest nasz uzasadniony interes ciągłego ulepszania naszych towarów i usług i obsługi klientów (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
 

5. Przetwarzanie danych osobowych podczas korzystania z aplikacji myKiK

W ramach Programu Kart Lojalnościowych myKiK udostępniamy Państwu aplikację mobilną, którą można pobrać na mobilne urządzenie końcowe. Poniżej informujemy Państwa, w uzupełnieniu do naszej ogólnej polityki prywatności, o przetwarzaniu danych osobowych w ramach aplikacji myKiK. W szczególności informujemy Państwa o usługach naszych kontrahentów w ramach naszej aplikacji. W ten sposób chcemy zagwarantować, że będą Państwo dysponować wiedzą o sposobie funkcjonowania usług w aplikacji myKiK i o sposobie korzystania z Państwa danych.

a. Dane dotyczące użytkowania

Podczas pobierania aplikacji, do danego App Store przekazywane są niezbędne informacje, w tym w szczególności nazwa użytkownika, adres mailowy, numer klienta w App Store i indywidualny identyfikator urządzenia. Nie mamy wpływu na przetwarzanie danych w tych ramach. Odpowiada za nie operator danego App Store. Przetwarzamy tylko te dane, które są niezbędne do pobrania aplikacji na Państwa urządzenie

Kiedy korzystają Państwo z aplikacji, przetwarzamy poniższe dane, aby umożliwić korzystanie z udostępnionych funkcji i zagwarantować bezpieczeństwo i stabilność aplikacji:

• adres IP użytkownika

• data i godzina zapytania

• treść żądania (konkretna strona)

• status dostępu/ status HTTP

• przekazywana ilość danych

• system operacyjny użytkownika

Podstawę prawną powyższego stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Uzasadnionym interesem Spółki KiK jest zapewnienie klientom możliwości korzystania ze sprawnej, bezpiecznej i stabilnej aplikacji.


b. zawiadomienia push o usługach Firebase Cloud Messaging

Aby skorzystać z „powiadomień push” aplikacja myKiK korzysta z usługi Google Firebase Cloud Messaging, oferowanej przez Google, Inc. Mountain View, USA. Udzielając zgody na otrzymywanie powiadomień push w ramach rejestracji w aplikacji myKiK, wyrażają Państwo zgodę na automatyczne przekazanie unikalnego ID aplikacji (Instance ID) oraz poniższych informacji podczas instalacji>

Informacje o zainstalowanym oprogramowaniu: Wersja aplikacji, App-ID, wersja build aplikacji, nazwa pakietu aplikacji, informacje o urządzeniu końcowym, na którym instalowane jest oprogramowanie: Wersja systemu operacyjnego, ID urządzenia, wersja usług Google, informacje o FCM: ID aplikacji w FCM, ID użytkownika w FCM, wersja protokołu

Dane są przekazywane do Firebase poprzez zabezpieczony kanał. Dostęp do tych informacji i ich ochrona uregulowane są w warunkach użytkowania Firebase: firebase.google.com/terms/data-processing-terms/, firebase.google.com/support/privacy/

Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Aby później zabronić wymiany danych z usługą Firebase Cloud Messaging, należy postąpić w następujący sposób:

otworzyć ustawienia w aplikacji myKiK i kliknąć na pole „Powiadomienia”. przesunąć suwak w „Powiadomieniach” w lewo. Wszystkie powiadomienia aplikacji myKiK zostały trwale dezaktywowane.

 

6. Rozpatrywanie skarg i pytań o udzielenie informacji

Przy kontaktach z obsługą klienta KiK, gdy mają Państwo pytania lub wnoszą skargę na usługi spółki KiK, zapisujemy Państwa informacje kontaktowe i pytanie lub skargę. Spółka KiK może poprosić o podanie dalszych danych osobowych, jeśli uznamy to za konieczne w celu udzielenia odpowiedzi na Państwa pytanie lub w celu rozpatrzenia skargi. Udostępnione dodatkowe dane osobowe wykorzystamy w celu udzielenia odpowiedzi lub rozpatrzenia skargi.

Dane osobowe, które przetwarzamy w tym celu, mogą powstać w związku z zakupem lub zamiarem zakupu produktów lub usług od KiK. Przetwarzanie danych jest niezbędne do realizacji umowy, którą Państwo z nami zawarli lub zamierzają zawrzeć (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). Przetwarzanie danych może również okazać się konieczne w celu ochrony uzasadnionych interesów, aby zapewnić Państwu najlepszą możliwą obsługę przez KiK (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu

Przetwarzanie w ramach programu My KiK (punkt 3) obejmuje profilowanie: to dowolna forma zautomatyzowanego przetwarzania danych, w ramach której analizujemy pewne Państwa osobiste cechy, aby móc przewidzieć Państwa osobiste preferencje, zainteresowania i zachowania. W tym celu wykorzystujemy m.in. dane z plików cookie i informacje o koncie. Obejmują one (między innymi):

- ostatnio zakupione artykuły

- przeglądane strony na naszej platformie internetowej

- kolejność artykułów na stronach z zestawieniem artykułów

- kody rabatowe z okazji urodzin (w razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym zakresie)

- płeć (w razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym zakresie)

- reklamę z artykułami, które Państwo już przeglądali, lub z podobnymi artykułami lub artykułami z konkretnej grupy produktów

Na podstawie udostępnionych przez Państwa danych analizujemy również sukces naszych poszczególnych kampanii. 

Przetwarzanie danych osobowych jest wymagane w celu ochrony naszych uzasadnionych interesów, aby zapewnić Państwu najlepszą możliwą obsługę (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
 

Dostęp do danych osobowych i ich zmiana / prawa osób, których dane dotyczą

W każdej chwili mogą Państwo zażądać od KiK dalszych informacji i dostępu do danych osobowych, które są zbierane i przetwarzane przez spółkę KiK (art. 15 RODO). Mogą Państwo również zażądać udostępnienia Państwa danych osobowych w powszechnym formacie danych (art. 20 RODO), o ile przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub w związku z wykonywaną umową. Ponadto mogą Państwo zażądać sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO), ich uzupełnienia lub usunięcia (art. 17 RODO) lub ograniczenia ich przetwarzania (art. 18 RODO), a także wnieść sprzeciw wobec ich (dalszego) przetwarzania (art. 21 RODO), o ile przetwarzanie odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu.

Wniosek w tej sprawie można skierować do obsługi klienta KiK. Spółka KiK ustosunkuje się do Państwa wniosku pisemnie w ciągu jednego (1) miesiąca, przesyłając odpowiedź na podany przez Państwa adres mailowy. Termin ten może ulec wydłużeniu o kolejne dwa miesiące, jeśli wymagać tego będzie stopień zawiłości i liczba złożonych wniosków. Poinformujemy Państwa o tym w ciągu (1) miesiąca od wpłynięcia wniosku.

Za pośrednictwem Państwa konta KiK mają Państwo w każdej chwili wgląd do swoich danych osobowych i ew. możliwość zmiany tych danych.

Jeśli przetwarzanie danych osobowych wynika z udzielonej przez Państwa zgody, mogą ją Państwo w każdej chwili cofnąć. Po cofnięciu zgody spółka KiK zapewni, że dane osobowe nie będą dalej przetwarzane w tym celu. Wycofanie Państwa zgody nie działa wstecz. Dlatego wycofanie zgody nie ma wpływu na już przeprowadzone działania.

Jeśli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu, mogą Państwo wnieść sprzeciw. Po wniesieniu sprzeciwu zbadamy sprawę i wspólnie z Państwem znajdziemy rozwiązanie, polegające na tym, że wyjaśnimy Państwu nasz sposób postępowania lub podjęte w Państwa sprawie decyzje lub, w miarę możliwości, nie będziemy dalej przetwarzać Państwa danych. Jeśli zrezygnują Państwo z myKiK, zanonimizujemy dane i usuniemy Państwa dane (w zakresie dotyczącym myKiK), chyba że porozumienie z Państwem pozostanie w mocy (na podstawie Państwa konta KiK) lub w przypadku naszego uzasadnionego interesu do przetwarzania Państwa danych, z uwagi na fakt, że są Państwo klientem KiK.

Jeśli uważają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące prawo, prosimy o kontakt z obsługą klienta KiK. Można również wnieść skargę w organu nadzorczego (art. 77 RODO).

Właściwym dla nas organem nadzoru jest Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
 

Osoby trzecie, które mają dostęp do Państwa danych

Spółka KiK zleca świadczenie usług osobom trzecim. Dane osobowe udostępniane są osobom trzecim, o ile są im niezbędne do świadczenia usług.

Może to być osoba trzecia, z której usług korzysta KiK, np. w zakresie dokonywania płatności (dostawca usług płatniczych), działalności marketingowej (np. drukarnie, firmy zajmujące się rozsyłaniem maili i listów reklamowych, media społecznościowe i wyszukiwarki), w odniesieniu do produktów i usług, gdy KiK jest pośrednikiem, i w ramach własnej obsługi klienta. Osoba trzecia przetwarzająca dane osobowe w ramach świadczenia usług jest podmiotem przetwarzającym na rzecz KiK, a spółka KiK przedsięwzięła niezbędne działania techniczne i organizacyjne (w tym zawarcie umowy o przetwarzaniu danych), aby zagwarantować, iż Państwa dane przetwarzane są wyłącznie w danym celu oraz odpowiednią ich ochronę.

Dane osobowe przekazywane są organom nadzoru, organom podatkowym i dochodzeniowym tylko, jeżeli KiK zobowiązana jest do tego na mocy przepisów prawa.

Usługodawcy i podwykonawcy KiK przekazują ewentualnie dane osobowe również do odbiorców w innych krajach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. W takim przypadku KiK podejmuje wraz z tymi odbiorcami właściwe działania i uzgadnia przygotowane przez Komisję Europejską standardowe klauzule ochrony danych w celu zapewnienia, iż Państwa dane będą w możliwie najlepszy sposób chronione.

 

Bezpieczeństwo danych osobowych

Spółka KiK podjęła odpowiednie działania techniczne i organizacyjne, aby zabezpieczyć Państwa dane osobowe przed utratą lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem. Dlatego spółka KiK wykorzystuje bezpieczne połączenie SSL podczas składania zamówienia i przesyłania formularza kontaktowego. Działania podjęte w celu ochrony danych są poza tym na najwyższym poziomie i odpowiadają najnowszemu stanowi techniki, aby zagwarantować sprawną obsługę naszych klientów.
 

 

Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe?

Państwa dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane, jeśli nie będą już potrzebne dla realizacji celów, dla których są przetwarzane przez KiK ani też nie będą tego wymagać przepisy prawa. Dopóki biorą Państwo udział w programie KiK (lub posiadają Państwo konto online), dane na Państwa temat będą zbierane w ramach realizacji zawartej z Państwem umowy, zasadniczo przez czas nieokreślony, do chwili zakończenia umowy. Inne dane zostaną usunięte, kiedy obowiązek prowadzenia kont i ewidencji jak również obowiązek przechowywania danych wygaśnie (w szczególności w związku z obowiązkami prawnymi związanymi z płaceniem podatków oraz przedawnieniem roszczeń cywilnoprawnych).
 

KiK.de i strony internetowe osób trzecich

W sklepie internetowym KiK znajdą Państwo linki do stron internetowych osób trzecich.  KiK nie ponosi odpowiedzialności w przypadku korzystania z innych stron internetowych niż strony KiK ani za sposób wykorzystania danych osobowych przez tych kontrahentów.   Prosimy zapoznać się z polityką prywatności zamieszczoną na tych stronach internetowych. W przypadku naszego sklepu internetowego odsyłamy do znajdującej się tam polityki prywatności: firma.kik.pl/ochrona-danych-mykik.

 

Podanie danych osobowych, za wyjątkiem danych podanych za zgodą użytkownika (art. 6 ust. 1 lit a) RODO) lub na podstawie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit f) jest wymogiem zawarcia umowy. Brak ich podania uniemożliwia zawarcie umowy jak również jej wykonanie